Znak jakości MSUES przyznano następującym firmom:
- LITWIŃSKI - TRANSPORT- SPRZĘT - BUDOWNICTWO Piotr Litwiński,
- ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER Pelczar Spółka Jawna,
- HPR GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SELECTONE SPÓŁKA KOMANDYTOWA,
- Bohdan Lisowski BIŚ COMPUTERS,
- CLEANERIA Sp. z o.o.,
- Szkoła Języków Obcych – Mały Rynek Sp. z o.o.,
- Eturia Sp. z o.o.,
- Akademia Szkoleń i Kompetencji,
- Zygmunt Łenyk Poliglota Szkoła Języków,
- Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, Oddział Okręgowy w Krakowie,
- Creator Sp. z o.o.,
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach,
- Inventum Sp. z o.o.,
- Krakowskie Centrum Biznesu Sp. z o.o. prowadzące Niepubliczną Placówkę Kształcenia Ustawicznego Krakowskie Centrum Biznesu Sp. z o.o.,
- INSPIRE SOURCING L. Poradzisz, J. Poradzisz Sp.j.
O Małopolskich Standardach Usług Edukacyjno-Szkoleniowych
Małopolskie Standardy Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) to nowatorskie w skali całego kraju narzędzie zapewniania jakości kształcenia, powstałe we współpracy z partnerami Małopolskiego Partnerstwa na Rzecz Kształcenia Ustawicznego (MPKU).
Zawiera 20 standardów, odnoszących się do 4 obszarów: usługi edukacyjno-szkoleniowej, kompetencji kadry szkoleniowej, infrastruktury, organizacji i obsługi klienta oraz zarządzania jakością usług szkoleniowych.
Prace nad MSUES trwały ponad 3 lata, a bazę merytoryczną opracował w 2010 r. zespół naukowców i praktyków z Uniwersytetu Jagiellońskiego pod kierunkiem prof. dr hab. Grażyny Prawelskiej-Skrzypek. Łącznie w pracach nad modelem uczestniczyło 25 naukowców oraz prawie 90 instytucji.
Centrum Zapewniania Jakości Kształcenia i jego zadania
O wysoką jakość szkoleń dba funkcjonujące w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Krakowie Centrum Zapewniania Jakości Kształcenia.
Działania Centrum nakierowane są na to, aby MSUES był standardem wyróżniającym posiadających dobrą jakość usług szkoleniowych. W związku z tym duże znaczenie przy wdrożeniu MSUES ma wymiar edukacyjny certyfikacji, szczególnie widoczny w trakcie przygotowania do audytu. Sam proces audytu jest zaprojektowany tak, aby rozwijać firmę w kierunku jakości. Wiąże się z tym również postawienie wysokich wymagań dotyczących kadry audytorów oraz zapewnienie im wsparcia merytorycznego w zakresie specyfiki usług edukacyjno-szkoleniowych. Ponadto proces audytu jest zoptymalizowany dokładnie dla potrzeb instytucji szkoleniowych. Monitorowanie systemu prowadzone jest w sposób ciągły, w oparciu o reklamacje klientów i analizy ryzyka.