Prosimy o zapoznanie się z aktualnymi informacjami na ten temat.
Spotkania z klientami i podpisywanie umów
Od 16 marca do odwołania została zawieszona bezpośrednia obsługa klientów w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Krakowie przy placu Na Stawach 1, w Zespołach Zamiejscowych w Tarnowie i Nowym Sączu, a także w naszych biurach w Miechowie i Nowym Targu. Nie odbywają się bezpośrednie spotkania z doradcami zawodowymi, klienci nie mogą też podpisywać umów w projektach "Kierunek Kariera" i "Kierunek Kariera Zawodowa" w żadnej siedzibie urzędu oraz biurach projektu. W tej j sytuacji terminy na podpisanie umów w projekcie są indywidualnie wydłużane.Obecnie możliwa jest jedynie korespondencyjna forma zawierania umów (wysyłka pocztą).
W związku z tym prosimy o wybór takiej formy przy zamawianiu bonów na szkolenia. Jednocześnie informujemy, że czas przygotowania umów może się wydłużyć (do ok. 4 tygodni).
Cały czas jesteśmy dostępni pod numerami telefonów, drogą elektroniczną (e-mail, ePUAP), jak i za pośrednictwem poczty tradycyjnej.
Uczestników projektu "Kierunek Kariera" oraz projektu "Kierunek Kariera Zawodowa", we wszystkich sprawach, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z naszym zespołem (odnośnik - sekcja kontakt - otwiera się w nowym oknie).
Szkolenia w trybie zdalnym (on-line)
Mając na uwadze konieczność zachowania ciągłości działań w naszych projektach i dostosowania się do aktualnych zaleceń i wytycznych, przechodzimy na realizację zadań w trybie zdalnym, na odległość, za pośrednictwem elektronicznych form komunikacji. Instytucjom szkoleniowym rekomendujemy taką formę realizacji usług, jeżeli jest to możliwe pod względem prawnym i technicznym.W tym celu przygotowaliśmy wytyczne w zakresie przejścia w projekcie "Kierunek Kariera" i "Kierunek Kariera Zawodowa" na usługi zdalne. Wytyczne zawierają również wskazówki dotyczące stosowania wymagań standardu MSUES dla takich usług.
Wytyczne w zakresie przejścia w projekcie Kierunek Kariera i Kierunek Kariera Zawodowa na usługi zdalne – część pierwsza dotycząca zdalnych usług szkoleniowych.
Jednocześnie zachęcamy do zapoznania się z "Wytycznymi dotyczącymi standardów świadczenia usług rozwojowych metodami zdalnego dostępu oraz monitoringu takich usług" przygotowanymi przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości we współpracy z Ministerstwem Funduszy i Polityki Regionalnej.
Doradztwo zawodowe na odległość (on-line)
Obecnie pracujemy nad częścią II wytycznych, które będą dotyczyć usług poradnictwa zawodowego na odległość (on-line), tak aby jak najszybciej umożliwić naszym nowym klientom spotkanie z doradcą zawodowym i rozpoczęcie udziału w projektach "Kierunek Kariera" i "Kierunek Kariera Zawodowa".Szczegóły podamy wkrótce.