Informacja o działalności instytucji szkoleniowej
Każda instytucja szkoleniowa wpisana do rejestru i mająca siedzibę na terenie województwa małopolskiego jest zobowiązana do informowania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie o: - zmianie siedziby, otwarciu i likwidacji oddziałów lub filii w terminie miesiąca od dnia wystąpienia tych okoliczności;
- kontynuowaniu działalności szkoleniowej w kolejnym roku kalendarzowym.
Informację o kontyuowaniu działalności szkoleniowej należy złożyć do 31 stycznia każdego roku, podając dane aktualne w stosunku do zawartych we wniosku o wpis do rejestru – Formularz o kontynuację działalności.
Aktualny wpis (wersja bez podpisu) do RIS można pobrać bezpośrednio na stronie: www.ris.praca.gov.pl .
Nieprzesłanie informacji o kontynuowaniu działalności skutkuje wykreśleniem z Rejestru Instytucji Szkoleniowych.