"Jak wykorzystać komunikację w obsłudze klienta" to temat prezentacji, jaką przedstawił 8 marca 2018 r. doradca zawodowy z Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Tarnowie podczas spotkania bibliotekarzy gminnych bibliotek z powiatu dąbrowskiego, Miejskiej Biblioteki Publicznej w Dąbrowie Tarnowskiej oraz bibliotekarzy bibliotek szkolnych.
W trakcie wystąpienia doradca omówił znaczenie komunikacji podczas profesjonalnej obsługi klienta, w szczególności znaczenie komunikatów niewerbalnych. Zwrócił uwagę na konieczność dostosowania komunikacji do różnych grup odbiorców – czytelników, uwzględniając różnice między sposobami komunikacji z pokoleniem X, Y, Z.
Spotkanie było również okazją do zaprezentowania projektu "Kierunek Kariera", w ramach którego można skorzystać z Bilansu Kariery - specjalistycznej usługi doradczej, pozwalającej na podsumowanie dotychczas nabytych umiejętności, po to, aby móc je w efektywny sposób wykorzystać w dalszym rozwoju. Bilans Kariery stanowi także pierwszy krok do skorzystania z dofinansowania (nawet do 87%) na szkolenia językowe, ogólne i komputerowe w formie bonów szkoleniowych.
Przypominamy, że z Bilansu Kariery mogą skorzystać osoby pracujące (zatrudnione na umowę o pracę, umowę-zlecenie, umowę o dzieło, na podstawie powołania, wyboru, mianowania, spółdzielczej umowy o pracę, rolnicy lub prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą i nie zatrudniające pracowników), które:
- ukończyły 25 lat i posiadają wykształcenie co najwyżej na poziomie ukończonego liceum lub technikum (łącznie ze zdaną maturą);
- ukończyły 50. rok życia, niezależnie od wykształcenia;
- mieszkają, uczą się lub pracują w Małopolsce.